skip to main
|
skip to sidebar
ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΜΟΥΣΙΚΕΣ
Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009
Απουσια
">
Δεν μετανιωνω για τιποτα!
">
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009
Κι αν περασα πολλα μπορω σε μια στιγμη να του δοθω και να του παραδοθω και ας ξανακλαψω...αρκει..να γυριζω το κεφαλι και να μενει το χαμογελο εκει...εκει..εκει...
">
Παω να πιασω ουρανο..
">
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009
Καθρευτης
">
Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009
Στην Κ
">
Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009
Εχουν χρωμα τα ονειρα;
">
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
▼
2010
(10)
▼
Απριλίου
(2)
Πρωτη φιρμα στον γκρεμο..
Haris Alexiou ΜΑΓΙΣΣΑ
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(2)
►
Ιανουαρίου
(1)
►
2009
(14)
►
Δεκεμβρίου
(14)
Πληροφορίες
Καλυψώ
Το ότι υπάρχω είναι μια αιώνια έκπληξη που λέγεται Ζωή
Προβολή πλήρους προφίλ